Meediakontserni Ekspress Grupp rahaline positsioon on väga hea ja ettevõtte juhtkond vaatab ringi ka investeerimispilguga, ütles börsifirma tegevjuht Mari-Liis Rüütsalu.
Meediakontsern Ekspress Grupp teenis esimeses kvartalis ootuspärase kahjumi, kuid hoolimata majanduslikest raskustest plaanib jätkata dividendi maksmist, selgub börsiteatest.
Värskeima kuu kaubamärgi tiitli pälvis Lääne-Harju valla äsja registreeritud kaubamärk #harjuära. Lääne-Harju valla kommunikatsioonijuht Kadri Kauksi ütles, et oma kaubamärk on valla jaoks suurepärane turundusrelv, mis annab võimaluse eristuda.
Neste Eesti (tänaseks endine) turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste ütles tänavusel konverentsil Password, et roheliste tarbimisvalikute puudumisel peaks süüdi tundma ettevõte, kes ei paku alternatiive.
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700