Autor: Dali Kask • 25. aprill 2024

Helibränding - miks, kellele ja kuidas?

Helibränding mängib turunduses varasemast enam olulist rolli, olles suureks konkurentsieeliseks ning võimaldades brändi mõjusust kasvatada kuni 11 korda, kirjutavad muusikapsühholoog Dali Kask ja Ikevald Rannap audiobrändingu agentuurist Bränd Sound.
Tänavusel Kuldmuna galal toetas Bränd Soundi poolt loodud ürituse helikujundus õhtu peateemat ja originaalsignatuur koondas auditooriumi tähelepanu laval toimuvale.
Foto: Rene Lutterus

Elame ajal, kus turundajatel on enneolematult palju võimalusi oma brändide, toodete või teenustega jõuda klientideni läbi nende kõrvade. Kuulmismeele kaudu saadavad impulsid mõjutavad emotsioone ja tekitavad assotsiatsioone kiiremini ja võimsamalt, kui nägemismeele kaudu saadavad impulsid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700