Eesti reklaamiturul digireklaami suunatud kulutuste maht suurenes 2023. aastal 10,8 miljoni euro võrra. Sellest 32% kajastus mullu Eesti organisatsioonide müügitulus ning lõviosa ehk 68% liikus rahvusvahelistele tehnoloogiahiidudele, selgub värskest IAB Europe AdEx Benchmark digitaalse meedia reklaamikulutuste raportist.
Meie disainerite võidetud auhinnad ning rahvusvahelised üritused ‒ nagu lõppev Eesti disaini nädal New Yorgis ‒ kinnitavad, et valdkond võiks anda panuse majanduskasvu saavutamiseks, kirjutab Eesti Disainerite Liidu president Ilona Gurjanova.
Eesti ühe suurima piletimüüja Fienta juhi René Lasseroni sõnul pole turul enam ühtegi monopoolset piletikeskkonda, mis hõlmaks suuremat osa üritusi ning mida olulisel määral nende otsimiseks kasutataks.
Havas Media OÜ kasvatas 2023. aasta majandusaasta aruande järgi korralikult kasumit, aga käive jäi võrreldes eelneva aastaga enamvähem samale tasemele. Ettevõtte selle aasta üks eesmärkidest on kasvada turukasvust kiiremini.
4. juunil toimub iga-aastane Sotsiaalmeedia konverents, mis sel korral toimub Tallinnas Erinevate Tubade Klubis. Oma teadmisi ja kogemusi jagavad teiste seas Magrada turundusjuht Lisanna Miiter, Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmann ning loovmentor Eia Uus.