Autor: Piia Viks-Binsol • 9. mai 2024

UURING: kas disain võib olla ettevõtte päästerõngas?

Mida rohkem on ettevõte oma varajastes arenguetappides disaini­meetoditega seotud ning mida suurem roll on disainil üldises äristrateegias, seda suurem on ettevõtte majanduslik tulu, tsiteerib Civitta Eesti AS uuringute valdkonna juht Piia Viks-Binsol Taani Disainikeskuse poolt loodud teooriat.
Piia Viks-Binsol
Foto: Civitta Eesti

Mõeldes disainist ettevõtluse ja ärimaailma kontekstis, tekib lugejatel ilmselt erinevaid seoseid – kes mõtleb toote kujundamisest, kes kodulehe või reklaamsildi tegemisest, mõned hoopis UX-disainist või disainmõtlemisest. Mida disain siis tänapäeval endast kujutab ja kuidas ettevõtja võiks disainist kasu saada? Nendele küsimustele vastamiseks tuleb esmalt vaadata tagasi viimase ca 10 aasta jooksul disainiga toimunud muutustele.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700