Autor: Laura Reiter • 10. mai 2024

Hanna Loodmaa-Saarmann: iga oma tegevusega turundame ka Kaubamaja brändi

Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuht Hanna Loodmaa-Saarmanni sõnul on tema töös esikohal Kaubamaja enda bränd, mis on justkui katuseks tuhandetele brändidele, mida ettevõte esindab.
Hanna Loodmaa-Saarmann
Foto: Liina Notta

Kas Sinu töös on kesksel kohal Kaubamaja enda bränd või kõik brändid, mida Kaubamaja esindab? Kas neid saab üldse üksteisest lahutada ja millised on lähenemised?

Kaubamaja brändi- ja kommunikatsioonijuhina on esikohal Kaubamaja bränd, selle järjepidev tugevdamine ja arendamine. Kaubamaja bränd on justkui katus, mille all on erinevad maailmad ja maailmade sees on omakorda tuhandeid brände. See kõik on üks suur tervik ja me ei lahuta neid teineteisest.

Tutvustades Kaubamajas müügil olevaid kaubamärke, teeme seda alati nii, et see oleks kooskõlas kogu ülejäänud Kaubamaja reklaamikeele ja turundusstrateegiaga. Iga tegevusega, mida teeme ükskõik mis kanalis, turundame ka Kaubamaja brändi.

Millele oma töös sotsiaalmeedias rohkem keskendud – kas brändingule või kiirema efektiga müügikampaaniatele? Millised on suurimad erinevused?

Kaubamaja sotsiaalmeedia platvormid peegeldavad seda, mis toimub Kaubamajas kohapeal ja majas sees me tegeleme nii brändinguga kui korraldame müügikampaaniaid. Mõlemad tegevused ja suunad on olulised ning lõppkokkuvõttes on need kõik brändi tugevdamiseks.

Küll aga on meie sotsiaalmeedia strateegia oluline osa just inspiratsiooni pakkumine ja ka kampaaniate ajal loome ise visuaalselt rikkalikku ja sisukat sisu, mis eristub massist ning pakub kliendile lisaväärtust. Heaks näiteks on hiljuti toimunud Osturalli kampaania, mis on väga selge müügisõnumiga kampaania, kuid sotsiaalmeedias ja eelkõige Instagramis kommunikeerisime seda peamiselt läbi põnevate ja kaasavate reels’ide ning sisu, mis tõid Osturalli pakkumised kliendile lähemale, kuid pakkusid ka omamoodi meelelahutust.

Kui suurt rolli Sinu elus tööväliselt sotsiaalmeedia mängib? Mida Sa seal igapäevaselt jälgid ja millistest kanalitest?

Sotsiaalmeediaga puutun igapäevaselt üsnagi palju kokku ja eelkõige just Instagramiga. Tegu on hea kanaliga, mis pakub ideid nii tööalaselt kui ka tööväliselt. Ka TikTok on väga hea platvorm, kus kogen jällegi hoopis teistsugust sisu, kuid samuti inspireerivat, humoorikat ja vahest ka kasulikku.

Samas ei kipu ma jääma tundideks nende kanalit sisu sirvima ja püüan hoida head balanssi. On päevi, mil lülitun sotsiaalmeedia lainele väga väheseks ajaks või sootuks üldse mitte. Leian, et reaalne elu meie ümber on palju rikkalikum ja elamuslikum kui läbi ekraani.

Hanna Loodmaa-Saarmann esineb 4. juunil Tallinnas Erinevate Tubade Klubis toimuval Sotsiaalmeedia konverentsil, kus ta räägib lähemalt Kaubamaja sotsiaalmeedia strateegiast.

Vaata konverentsi infot ja programmi SIIT ja registreeru konverentsile SIIN.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700