Autor: Marika Raiski • 8. aprill 2024

Marika Raiski: küberturvalisus peaks olema osa iga ettevõtte kommunikatsiooniplaanist

Kuigi kommunikatsioonitöös võib olla ägedamaid-kuumemaid teemasid, millega tegeleda, siis on turvateemadering midagi, millest lihtsalt ei saa üle ega ümber, kirjutab Elisa suhtekorralduse valdkonna juht Marika Raiski. Ta toob välja ka viis punkti, mida küberturvalisuse kommunikatsioonis silmas pidada.
Elisa suhtekorralduse valdkonna juht Marika Raiski
Foto: Jake Farra

Viimase aasta-kahe jooksul on Eesti meediaruum täitunud küberturvalisust puudutavate teemadega. Kahetsusväärselt suurtes kogustes leiab meediast õnnetuid lugusid, kus eraisikud või ettevõtted on jäänud ilma suurtest summadest, teiselt poolt pea sama palju ettevaatlikkusele ja kainele mõistusele rõhuvaid juhendlugusid. Sellise info massi pealt võiks eeldada, et olukord küberruumis on muutunud paremaks, aga reaalsus on midagi teistsugust. Ja see reaalsus ei saagi muutuda, kui me küberturvalisusest pidevalt, erinevate nurkade alt ja järjepidevalt ei räägi.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700