Autor: Laura Reiter • 5. aprill 2024

LEGO endine tippjuht: bränd sünnib inimeste peades

LEGO endise tippjuhi Christian Majgaardi sõnul on väga oluline, et ettevõtte tippjuhtkonda oleksid kaasatud ka turundajad, tuues seejuures välja kuus omadust, mis aitavad vana ja tuntud brändi värskena hoida.
LEGO endine tippjuht ning tänane konsultant ja investor Christian Majgaard tänavusel Passwordil.
Foto: Raul Mee

Viimased kaks aastakümmet pidevas kasvus olnud LEGO on muu hulgas teinud koostööd Hollywoodiga, tuues turule brände, nagu LEGO Harry Potter ja LEGO Star Wars. “Hollywood ei taha tavaliselt litsentse riikide kaupa välja anda, vaid soovivad teha seda laiemalt ning seetõttu oli LEGO-l see võimalik,” selgitas Majgaard, tuues veel ettevõtte ajaloost välja tõiga, et LEGO on viinud klotsid ka robootikavaldkonda ja arendanud välja mängukonsoole.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700