Autor: Laura Reiter • 10. aprill 2024

Aasta Turundustegu 2023 võitja case study: Kirikufondi kampaania pani usuleiged eestlased kirikutele annetama

Kirikufond pälvis Aasta Turundustegu 2023 konkursil avaliku sektori Grand Prix’ võidutiitli. Kirikufondi kampaania näitab, kui oluline ja loomulik osa on kirik olnud Eesti kultuuris ning konkreetse abivajava kiriku renoveerimise toetamine aitab säilitada meie kultuuri- ja mõttelugu.
Kirikufondi nõukogu esimees Indrek Laul tänavusel Passwordil Aasta Turundustegu 2023 avaliku sektori Grand Prix’ võidutööd esitlemas.
Foto: Raul Mee

Kirikufond aitab Eesti Evangeelsel Luterlikul Kirikul taastada ja hoida kirikuhooneid ning nendes sisalduvaid kunsti-, kultuuri- ja arhitektuurivää rtusiüle Eesti. Kirikufond asutati 2018. aastal ja selle aja jooksul on Kirikufond erinevas mahus toetanud ligukaudu 29 luterlikku pühakoda. Tallinna Piiskopliku Toomkiriku torni renoveerimine, mille üks toetajatest on olnud Kirikufond, pälvis maailma parima metallkatuse tiitli - IFD AWARD Grand Prix’. Auhinna pidulik gala toimus 12. oktoobril 2023 Itaalias, Bolzanos.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700