Autor: Laura Reiter • 4. aprill 2024

Aasta Turundustegu 2023 finalisti case study: Alexela Pingevaba elektripakett aitas ümber kujundada ettevõtte mainet ja tarbijakäitumist

Alexela Pingevaba elektripaketi kampaania jõudis Aasta Turundustegu 2023 konkursil viie finalisti sekka. Turunduse projektijuhi Erle Kivilo sõnul oli kampaania tulemusel 2023. aasta märtsis sõlmitud lepingute arv suurem kui kogu 2022. aastal sõlmitud lepinguid kokku.
Alexela turundusspetsialist Karmen Eirand ja turunduse projektijuht Erle Kivilo tänavusel Passwordil Aasta Turundustegu 2023 finaalitööd esitlemas.
Foto: Raul Mee

Alexela on ettevõttena alati seisnud selle eest, et leida klientidele nutikaid ja kiireid lahendusi. Seda ka keerulises olukorras, kus elektriturul oli küll näha, et hetkel on hinnad langemas, aga siiski säilib ebakindlus tuleviku hinnataseme osas. Seega oli toimivat arvesse võttes vaja klientidele uue paketi näol kiirelt paremaid tingimusi pakkuda.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700