Autor: Best Marketing • 2. aprill 2024

Teenindaja kui mõjuisik: Tasku keskuse Instagrami takeover

Juba teist aastat järjest võtsid Tartu Tasku keskuse Instagrami üle keskuse ostu- ja teeninduskohtade töötajad, kes näitasid oma igapäevatöö põnevaid telgitaguseid. Tänu aktsioonile tõusis postituste kaasatus 23 päevaga orgaaniliselt 260 protsenti.
<em >Takeover’</em>is osalenud Tasku Lindex kaupuse juhataja Mairi Sild.
Foto: Tasku keskus

Tasku keskuse turundusjuht Kaari Perm sõnas, et Instagram takeover’i mõte oli pakkuda ostu- ja teeninduskohtadele keskuse platvormi, et näidata kuivõrd ägedad on nende töötajad ning milline näeb ühe kaupluse tööpäev välja tegelikult. Lisaks andis see tema sõnul hea võimaluse tutvustada jälgijatele ostukoha tooteid ja teenuseid, mille olemasolust klient ehk teadlik polnud või mida nad ka läbi enda turundustegevuste soovisid eriti esile tõsta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700