Autor: Laura Reiter • 25. märts 2024

Turundusjuhid väärtustavad endiselt Facebooki

Ehkki Facebook on piiranud ettevõtete sisu orgaanilist levikut, ei ole see pannud turundajaid sellest kanalist loobuma, ütles Atria Eesti turundusjuht Mirjam Endla.
Pildil vasakult Apollo Kino Baltikumi müügi- ja turundusjuht Maarja Kaalep, Tele2 Eesti turundusjuht Georgi Viies ja Atria Eesti turundusjuht Mirjam Endla.

Atria Eesti turundusjuht Mirjam Endla sõnul vastab see tõele, et Facebook piirab ettevõtete loodud sisu orgaanilist levikut, eesmärgiga tuua enam esile kasutajate loodud sisu. Siiski ei ole see nende jaoks hetkel argumendiks, et kanalist loobuda. Selle asemel muudavad nad rõhuasetust ja integreerivad oma digiturunduse strateegiasse nutikalt ka tarbijate loodud sisu. Endla sõnul kasutab täna üle 70 protsendi Eesti elanikest igapäevaselt Facebooki ja Atria jaoks on oluline olla kohal nendes kanalites, mida nende tarbija kasutab.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700