Autor: Merit Võigemast • 18. märts 2024

Eesti suurim tarbijauuring näitab, kuidas võita tänases turuolukorras tarbija südant

Dentsu regulaarse tarbijauuringu CCS viimastest tulemustest kooruvad välja mitmed uued ja põnevad trendid. Dentsu tegevjuht Kaspar Küünarpuu jagab lisaks tarbijatelt saadud teadmistele ka mõtteid, mida saaks oma äri kasvatamiseks just nüüd ja praegu rohkem ära teha.
Dentsu juht Kaspar Küünarpuu 6. märtsil toimunud jaekettide - tootjate - hulgikaupmeeste ühisseminaril Filmimuuseumis.
Foto: Raul Mee
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700