Autor: Laura Reiter • 13. märts 2024

Eksperdid: brändi panus äritegevusse tundub sageli ebaselge

Analytical Alley juhi Tanel Rebase ja Initiative’i turu-uuringute projektijuhi Kadri Tirsi sõnul on üks brändi arendamise levinumaid väljakutseid leida mõõdikud, mis seostaksid selgelt brändi turundustegevused ettevõtte finantstulemustega.
Tanel Rebane Analytical Alley’st ja Kadri Tirs turundusanalüütika- ja meediaagentuurist Initiative.

Bränd on üsna abstraktne mõiste, mis on suuresti seotud emotsioonidega. Kuidas seda ära kasutada äritulemuste saavutamisel?

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700