Autorid: Laura Reiter, Hando Sinisalu, Eget Velleste • 12. märts 2024

Jaanus Lahe: digiturundus ei ole algusaegadest alates palju muutunud

Digiagentuuri Convertal juht Jaanus Lahe leiab, et trendid, ka digiturunduses, on ajutised, ja kui iga trendiga kaasa joosta, siis saab ka ajutisi tulemusi. Lisaks märkis ta, et võiks rohkem keskenduda olemasolevate klientide hoidmisele - neile on ka odavam juurde müüa, kui uut klienti püüda.
Jaanus Lahe

15 aastat Tartus tegutsenud digiagenuuri Convertali juhi Jaanus Lahe sõnul on Tartus tegutsemise üheks väljakutseks see, et enamik Eesti äritegevusest ja ettevõtlusest toimub Tallinnas, samuti asuvad ka üle poole nende klientidest pealinnas. “See tähendab, et füüsilisteks kliendikohtumisteks tuleb rohkem liikuda,” sõnas ta, ent möönis, et samas on sellel ka eeliseid, näiteks Tartu väiksuse juures on ühes päevas justkui rohkem töötunde, kuna ühest punktist teise liikumisele kulub vähem aega kui Tallinnas. “Samas on Tartus väga vähe n-ö valmis spetsialiste, keda kohe värvata,” sõnas Lahe ja selgitas, et Convertali põhimõte värbamisel on aga alati olnud see, et valivad kõrge potentsiaaliga kandidaadi ja peale standardiseeritud õppeprotsessi, mis kestab kuus kuud, on töötaja valmis juba üsna iseseisvalt kliente teenindama.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700