Autor: Eesti Kaubandus-Tööstuskoda • 8. märts 2024
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda saatis ministeeriumile seisukohad reklaamiseaduse muutmiseks
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium koostas reklaamiseaduse muutmise seaduse väljatöötamiskavatsuse, mis sisaldab mitukümmend ideed reklaamiseaduse muutmiseks. Ideed puudutavad reklaami mõistet ja üldiseid põhimõtteid, aga ka alkoholi, finantsteenuste ja muude valdkondade reklaame.
Reklaamiseaduse muutmise seaduse eelnõu valmib 2024. aasta lõpuks ja jõustumine on planeeritud 2025. aasta lõppu.
Foto: Unsplash
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda saatis saatis ministeeriumile oma seisukohad 15 idee kohta, kus rõhutas, et reklaamiseaduse muutmine on vajalik, et suurendada kehtivate reklaamiseaduse mõistete, üldiste põhimõtete ja konkreetsete piirangute õigusselgust ja seeläbi lihtsustada ettevõtjate jaoks nõuete täitmist ning muuta järelevalveasutuste tööd tõhusamaks. Reklaamiseaduse muutmine on vajalik ka seetõttu, et see võtaks arvesse reklaami levitamise viise uutes kanalites. Samas tuleb muudatuste tegemisel vältida ülereguleerimist.