Autor: Liina Jents • 7. märts 2024

Igale kaubamärgitaotlusele peaks eelnema põhjalik eeltöö

Advokaadibüroo COBALT vandeadvokaat ja patendivolinik Liina Jents selgitab, mida peaks tegema enne kaubamärgi taotluse esitamist, milline on ja ei ole sobiv kaubamärk, ja kelle kohustus on seda eeltööd teha.
Advokaadibüroo COBALT vandeadvokaat ja patendivolinik Liina Jents

Tugev kaubamärk aitab ettevõttel eristuda konkurentidest ja luua endale lojaalne kliendibaas. Kõige kindlam viis kaubamärgile õiguskaitse saamiseks on kaubamärk registreerida. Sageli mõtleb ettevõtja kaubamärgi registreerimisele aga alles siis, kui on teatud aja juba turul tegutsenud ja tema kaubamärk on klientidele tuttav. Siis võib aga olla juba hilja, sest keegi on temast ette jõudnud ja sarnase kaubamärgi registreerinud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700